Інфармацыйна-бібліятэчны цэнтр

Вас вітае бібліятэкар: Каляда Вольга Іванаўна

Час працы бібліятэкі: 

Панядзелак

Аўторак

Серада

Чацвер

Пятніца

9.00 – 13.00

16.00 – 17.00

9.00 – 13.00

14.00 – 15.00

16.00 – 17.00

 11.00 – 15.00

16.00 – 17.00 

9.00 – 13.00 

Санітарны дзень: апошняя пятніца месяца

План работы на 2024/2025 навучальны год

План работы

інфармацыйна-бібліятэчнага цэнтра

Мэта: Садзейнічаць працэсу навучання і выхавання вучняў, ажыццяўляць суправаджэнне  адукацыйнага працэсу.

 Задачы:

  • забеспячэнне доступа да інфармацыі ўдзельнікам адукацыйнага працэсу пасродкам выкарыстання інфармацыйных рэсурсаў бібліятэкі;
  • аказанне інфармацыйнай падтрымкі педагагічным работнікам установы адукацыі ў павышэнні прафесійнай кампетэнцыі;
  • аказанне кансультацыйнай дапамогі вучням, педагагічным работнікам і іншым катэгорыям карыстальнікаў у атрыманні інфармацыі.

Колькасць чытачоў

103

Кніжны фонд

2168

Фонд паручнікаў

1316

 

  1. II. Работа з карыстальнікамі (чытачамі)

№ п/п

Змест  работы

Тэрміны выканання

Адказныя

Работа з вучнямі

1

Абслугоўванне чытачоў на абанеменце і ў чытальнай зале

На працягу года

Бібліятэкар

2

Падбор дадатковай літаратуры для падрыхтоўкі да ўрокаў

На працягу года

Бібліятэкар

3

Падбор дадатковай літаратуры для напісання паведамленняў, рэфератаў, навуковых работ

На працягу года

Бібліятэкар

4

Дапамога ў падрыхтоўцы да агульнашкольных мерапрыемстваў

Па неабходнасці

Бібліятэкар

5

Рэкамендацыйныя гутаркі пры выдачы кніг. Гутаркі аб прачытаным

На працягу года

Бібліятэкар

6

Рэкамендацыйныя і рэкламныя гутаркі аб новых выданнях, якія паступілі

На працягу года

Бібліятэкар

7

Падрыхтоўка рэкамендацыйных спісаў мастацкай літаратуры для розных узроставых катэгорый вучняў

На працягу года

Бібліятэкар

8

Стварэнне актыву бібліятэкі

Верасень

Бібліятэкар

9

Прагляд чытацкіх фармуляраў з мэтай выяўлення даўжнікоў, інфармаванне класных кіраўнікоў

Канікулы (восеньскія, зімов., веснав.)

Бібліятэкар

10

Забеспячэнне вучняў вучэбнай і мастацкай літаратурай

Пастаянна

Бібліятэкар

11

Работа з актывам бібліятэкі

На працягу года

Бібліятэкар

12

Перарэгістрацыя чытачоў

Верасень

Бібліятэкар

13

Запіс у бібліятэку першакласнікаў

Студзень, люты

Бібліятэкар

Работа з педагагічнымі работнікамі

14

Інфармаванне педагагічных работнікаў аб новай вучэбнай і метадычнай літаратуры, педагагічных часопісах

Па меры паступлення

Бібліятэкар

15

Кансультацыйна-інфармацыйная работа з метадычнымі аб’яднаннямі пед. работнікаў, накіраваная на аптымальны выбар падручнікаў і вучэбных дапаможнікаў у новым навучальным годзе

У час правядзення пасяджэнняў метадычных аб’яднанняў

Бібліятэкар

16

Падбор матэрыялаў для падрыхтоўкі пасяджэнняў метадычных аб’яднанняў і педагагічных саветаў

У час правядзення мерапрыемстваў

Бібліятэкар

Работа з законнымі прадстаўнікамі вучняў

17

Інфармаванне законных прадстаўнікоў вучняў аб графіку работы бібліятэкі (праз бацькоўскія сходы, школьны сайт)

Пастаянна

Класныя кіраўнікі

18

Прадастаўленне законным прадстаўнікам вучняў інфармацыі аб падручніках на новы навучальны год (праз бацькоўскія сходы, школьны сайт)

Жнівень, верасень

Класныя кіраўнікі

19

Збор неабходнай дакументацыі для пацверджання льгот на карыстанне падручнікамі

Жнівень

Бібліятэкар

20

Збор кітанцый аб аплаце за карыстанне падручнікамі, састаўленне справаздачы аб карыстанні падручнікамі

Верасень, кастрычнік

Класныя кіраўнікі

 

III. Справачна-бібліяграфічная і інфармацыйная работа

1

Вядзенне справачнабібліяграфічнага апарату (каталогі, картатэкі, рэкамендацыйныя спісы) з улікам узроставых асаблівасцей карыстальнікаў

На працягу года

Бібліятэкар

2

Прадаўжэнне работы па стварэнню электроннага каталогу мастацкай і навукова-метадычнай літаратуры і падрчнікаў на базе праграмнага комплексу “Бібліёграф”

На працягу года

Бібліятэкар

3

Стварэнне і афармленне кніжных выстаў

Пастаянна

Бібліятэкар

4

Папаўненне тэматычных папак

На працягу года

Бібліятэкар

5

Састаўленне гафіка здачы і выдачы падручнікаў

Да 20.05

Бібліятэкар

6

Абнаўленне інфармацыйных матэрыялаў на стэндзе

Па меры неабходнасці

Бібліятэкар

 

  1. Работа з бібліятэчным фондам

1

Фарміраванне кніжнага фонду ў адпаведнасці з вучэбнымі праграмамі, праграмамі для пазакласнага чытання, а таксама з улікам запытаў карыстальнікаў

Пастаянна

Бібліятэкар

2

Прыем і рэгістрацыя дакументаў

Па меры паступлення

Бібліятэкар

3

Растаноўка новых дакументаў у фондзе ў адпаведнасці з табліцамі ББК

Па меры паступлення

Бібліятэкар

4

Растаноўка дакументаў у фондзе пасля вяртання чытачамі

Пастаянна

Бібліятэкар

5

Вывучэнне саставу фонда і аналіз яго выкарыстання

На працягу года

Бібліятэкар

6

Своечасовае выключэнне з фонду бібліятэкі трухлявай і маральна састарэлай мастацкай літаратуры і вучэбных дапаможнікаў

Пастаянна

Бібліятэкар

7

Правядзенне зверкі дадзеных аб наяўнасці выданняў у фондзе з дадзенымі бугалтэрыі

Студзень

Бібліятэкар

8

Забеспячэнне захаванасці фонду:

-         рамонт кніг з прыцягненнем актыва бібліятэкі;

-         кантроль за своечасовым вяртаннем у бібліятэку выдадзенай літаратуры

 

Канікулы

 

Пастаянна

Бібліятэкар

9

Папаўненне фонду вучэбнай і мастацкай літаратурай, прынятай узамен страчаных выданняў

Пастаянна

Бібліятэкар

10

Правядзенне акцыі “Падары кнігу бібліятэцы”

 Раз у год

Бібліятэкар

11

Арганізацыя санітарных дзён

Апошняя пятніца месяца

Бібліятэкар

12

Афармленне падпіскі на перыядычныя выданні

Кастрычнік, студзень, сакавік, чэрвень

Бібліятэкар

13

Прагляд і аналіз выданняў перыядычнай пячаці

На працягу года

Бібліятэкар

14

Агляд выданняў перыядычная пячаці

На працягу года

Бібліятэкар

 

  1. V. Работа з фондам падручнікаў

1

Аналіз захаванасці вучэбнага фонду школы і ступені забяспечанасці вучняў падручнікамі на навучальны год

Верасень, кастрычнік

Бібліятэкар

2

Спісанне падарункавага выдання для першакласнікаў

Кастрычнік

Бібліятэкар

3

Спісанне падручнікаў, страчаных вучнямі

Кастрычнік

Бібліятэкар

4

Прыём і афармленне паступіўшых падручнікаў

Па меры паступлення

Бібліятэкар

5

Інфармаванне пед.работнікаў і вучняў аб новых паступленнях

Па меры паступлення

Бібліятэкар

6

Выдача і вяртанне падручнікаў

Жнівень, верасень, май, чэрвень

Бібліятэкар

7

Правядзенне рэйда “Зберажы падручнік”

 1 раз у чвэрць

Бібліятэкар

8

Спісанне сшыткаў аднаразовага карыстання

Чэрвень

Бібліятэкар

9

Арганізацыя санітарнай апрацоўкі падручнікаў

Апошняя пятніца месяца

Бібліятэкар

 

  1. VI. Укараненне новых інфармацыйных тэхналогій

1

Фарміраванне медыятэкі

Пастаянна

Бібліятэкар

2

Рэдагаванне электроннага комплекса “Бібліёграф”

Пастаянна

Бібліятэкар

3

Абнаўленне матэрыялаў на сайце школы ва укладцы “Бібліятэка”

Пастаянна

Бібліятэкар

 

VII. Рэклама бібліятэкі

1

Актуалізацыя інфармацыйных стэндаў школы і чытальнай залы бібліятэкі

Па меры паступлення інфармацыі

Бібліятэкар

2

Падрыхтоўка інфармацыйных аб’яў аб выставах і мерапрыемствах, якія праводзяцца ў бібліятэцы

На працягу года

Бібліятэкар

 

VIII. Культурна-масавая работа

1

Арганізацыя кніжных выстаў да знамянальных і памятных дат

Па асобнаму плану

Бібліятэкар

2

Правядзенне культурна-інфармацыйных мерапрыемстваў у перыяд канікул

Па асобнаму плану

Бібліятэкар

3

Фарміраванне інфармацыйнай культуры. Грамадзянскае і патрыятычнае выхаванне

Па асобнаму плану

Бібліятэкар

4

Выхаванне здаровага ладу жыцця, культуры бяспекі жыццядзейнасці, быту і вольнага часу

Па асобнаму плану

Бібліятэкар

 

  1. Узаемадзеянне з іншымі структурнымі падраздзяленнямі школы і знешнімі арганізацыямі

1

Абмен падручнікамі з калегамі з іншых бібліятэк і афармленне адпаведнай дакументацыі

Па меры неабходнасці

Бібліятэкар

2

Правядзенне сумесных мерапрыемстваў з кафедрамі настаўнікамі-прадметнікамі

На працягу года

Бібліятэкар

3

Аказанне інфармацыйнай і тэхнічнай дапамогі педагогам – арганізатарам пры правядзенні агульнашкольных мерапрыемстваў

На працягу года

Бібліятэкар

 

  1. Прафесіянальнае развіццё супрацоўнікаў бібліятэкі

1

Работа ў рамках раённага метадычнага аб’яднання школьных бібліятэкараў

У час правядзення пасяджэнняў раённага метадычнага аб’яднання

Бібліятэкар

2

Наведванне семінараў, выстаў, удзел у конкурсах, прысутнасць на адкрытых мерапрыемствах

У час правядзення мерапрыемстваў

Бібліятэкар

3

Пашырэнне асартымента бібліятэчна-інфармацыйных паслуг, павышэнне іх якасці на санове выкарыстання сучасных інфармацыйных тэхналогій

На працягу года

Бібліятэкар

4

Павышэнне кваліфікацыі

Па асобнаму плану

Бібліятэкар

 

свернуть

Правілы карыстання школьнай бібліятэкай

1. Общие положения

1.1. Правила пользования школьной библиотекой разработаны на основе Типовых правил пользования библиотеками в Республике Беларусь, утвержденных Министерством культуры Республики Беларусь 15 ноября 1996 года (рег.N 1666/12 от 4 декабря 1996 г.), в соответствии с Положением о библиотеке общеобразовательной школы Республики Беларусь, утвержденным приказом Министерства образования Республики Беларусь от 27 декабря 1999 г. N 768, и используются всеми общеобразовательными школами, гимназиями, лицеями независимо от их ведомственной принадлежности и форм собственности.

1.2. Правила пользования школьной библиотекой регламентируют общий порядок организации обслуживания читателей школьной библиотеки, права и обязанности библиотеки и читателя и являются основой для разработки и утверждения директором учебного заведения Правил пользования вверенной ему библиотекой.

2. Права читателей

2.1. Право пользования библиотекой имеют учащиеся, педагогические работники и другие сотрудники школы, родители учащихся школы.

Читатели имеют право:

2.2. получать полную информацию о составе фонда библиотеки, порядке доступа к документам *) и консультативную помощь в поиске и выборе источников информации;

_________________________________________________________________

*) Документ - информация, зафиксированная на любом материальном носителе в целях ее хранения, распространения и использования.

_________________________________________________________________

2.3. получать во временное пользование любой документ из фонда библиотеки;

2.4. бесплатно пользоваться услугами межбиблиотечного абонемента (МБА) и другими видами услуг, предоставляемых библиотекой;

2.5. принимать участие в мероприятиях, проводимых библиотекой;

2.6. избирать и быть избранным в совет библиотеки и принимать участие в его работе;

2.7. обжаловать в установленном законодательством порядке незаконные действия сотрудников библиотеки, ущемляющие читателя в правах.

3. Порядок пользования библиотекой

3.1. Учащиеся школы записываются в библиотеку в индивидуальном порядке в соответствии со списками классов, сотрудники школы и родители - по паспорту или другому документу, удостоверяющему личность.

3.2. На каждого читателя заполняется читательский формуляр установленного образца. Формуляр читателя является документом, удостоверяющим факт и дату выдачи читателю документов из фонда и приема их библиотечным работником.

3.3. При записи в библиотеку читатель должен быть ознакомлен с правилами пользования библиотекой и подтвердить обязательство об их выполнении своей подписью в формуляре читателя.

3.4. На дом документы выдаются читателям сроком на 30 дней, пользующиеся повышенным спросом – на 10 дней. Количество экземпляров, выданных единовременно (не считая учебников), не должно превышать пяти, для учащихся начальных классов – трех.

Примечание. Срок пользования может быть продлен, если на данный документ нет спроса со стороны других читателей.

3.5. Учебная, методическая литература выдается читателям на срок обучения в соответствии с программой (с обязательной перерегистрацией в конце учебного года). Литературные произведения, изучаемые по программе на уроках, выдаются на срок в соответствии с программой изучения.

3.6. Очередная выдача документов из фондов библиотеки читателю производится только после возврата взятых им ранее, срок пользования которыми истек.

3.7. Редкие и ценные книги, альбомы, единственные экземпляры справочных изданий, электронные документы, а также книги, полученные по МБА, на дом не выдаются.

3.8. Число документов из фонда, выдаваемых для работы с ними в пределах библиотеки, не ограничивается.

4. Ответственность и обязанности читателей

4.1. При записи в библиотеку читатель обязан сообщить необходимые сведения для заполнения принятых библиотекой регистрационных документов.

4.2. При выбытии из школы читатель обязан вернуть все числящиеся за ним документы из фонда в библиотеку.

4.3. Читатель обязан:

- возвращать взятые им документы из фонда в установленный библиотекой срок;

- не выносить из помещения библиотеки документы без записи в принятых библиотекой формах учета;

- бережно относиться к библиотечному фонду (не делать в книгах пометок, подчеркиваний, не вырывать и не загибать страницы);

- соблюдать в библиотеке тишину, не нарушать порядок расстановки книг на полках открытого доступа к фонду.

Примечание. При получении документов из фонда читатель обязан тщательно их просмотреть и в случае обнаружения каких-либо дефектов сообщить об этом библиотекарю, который обязан сделать на них соответствующие пометки.

4.4. Читатель, утерявший документ из фонда библиотеки или нанесший ему невосполнимый ущерб, обязан заменить его соответственно таким же (в том числе копией в переплете) или признанным библиотекой равнозначным.

4.5. За утерю документа из фонда библиотеки или нанесение ему невосполнимого ущерба несовершеннолетним читателем ответственность несут его родители или опекуны, попечители, детские учреждения, под надзором которого он находится.

4.6. Читатели, нарушившие правила пользования библиотекой, могут быть лишены права пользования на срок до 30 дней. За особые нарушения, предусмотренные действующим законодательством, читатели несут административную, гражданско-правовую или уголовную ответственность.

5. Обязанности библиотеки по обслуживанию читателей

Библиотека обязана:

5.1. обслуживать читателей в соответствии с правилами пользования библиотекой, которые должны быть размещены в доступном для ознакомления месте;

5.2. создавать благоприятные условия для работы читателей в библиотеке;

5.3. не использовать сведения о читателях, их интересах в иных целях, кроме научных и библиотечно-производственных;

5.4. давать полную информацию читателям о наличии документов в фонде;

5.5. оказывать помощь читателям в выборе необходимой литературы;

5.6. предоставлять читателям возможность пользования каталогами, картотеками, библиографическими и информационными материалами;

5.7. систематически информировать читателей о вновь поступивших документах;

5.8. систематически следить за своевременным возвратом в библиотеку документов из фонда и за выполнением читателями правил пользования библиотекой

Услуги, оказываемые информационно-библиотечным центром:

- обслуживание читателей на абонементе в режиме «запрос – ответ».

- оказание библиотечно-библиографической помощи:

– выполнение тематических справок;

– тематический подбор литературы;

– составление информационных списков поступившей литературы;

- проведение индивидуальных библиотечно-библиографических консультаций;

- мониторинг изучения чтения различных групп читателей;

- оформление тематических книжных выставок;

- проведение литературных вечеров, викторин, конкурсов, бесед-обзоров, круглых столов.

К услугам пользователей предоставлены презентации, видеоролики, полнотекстовые электронные документы, журналы, электронные средства обучения; учебно-методические пособия, рабочие программы, учебные пособия, методические рекомендации; периодические издания и приложения к ним; аудиовизуальные материалы; мультимедийные презентации, разработанные педагогами учреждения образования.

свернуть

Аплата за карыстанне падручнікамі

Плата за пользование учебниками и учебными пособиями

Установленный размер платы от базовой величины (БВ):

- за дошкольников - 0,2 БВ - на 01.09.2023 – 7,40 руб.;

- за I - XI классы - 0,5 БВ - на 01.09.2023 – 18,50 руб.

Сниженный размер платы

Для обучающихся из многодетных семей в размере 50% на основании удостоверения многодетной семьи (ч. 3 п. 2 ст. 39  Кодекса об образовании, абз. 11 ч. 1 п. 4 Положения N 839):

Освобождение от платы

Устанавливается для категорий обучающихся при предоставлении документов, подтверждающих право на льготу.

 

Внесение платы осуществляется в учреждениях ОАО «АСБ «Беларусбанк» до 01 октября 2023 года (код платежа 04601 «плата за пользование учебниками и учебными пособиями»).

ГУ  МВФ по Гродненской области

г.Минск ОАО АСБ «Беларусбанк»

код банка AKBBBY2Х УНП 500010257

р/сч. № BY93AKBB36029150100000000000

 

Оплата через ЕРИП: Образование и развитие – Отделы и управления образования – Область – Район – Учебники учащихся района – школа – класс - Ф.И.О. учащегося                                

 

В случае переплаты сумм за учебники и учебные пособия родителю (либо лицу оплатившему) необходимо обратиться с письменным заявлением и подтверждающими документами (оригиналы квитанций, письмо учреждения, подтверждающее переплату за пользование учебниками и  то, что ребёнок является учащимся данного учреждения) в инспекцию по налогам и сборам по Новогрудскому району в каб. № 6.

 

УЧЕБНИКИ ПРЕДОСТАВЛЯЮТСЯ БЕСПЛАТНО:

Семьям, которые получают пособие на детей старше трех лет, в случае:

– если в семье воспитывается ребенок-инвалид до 18 лет, и родители получают пособие на других детей (предоставляется справка на обучающегося ребенка о получении пособия и периоде его выплаты: приложение 8 к постановлению Министерства труда и социальной защиты Республики Беларусь 05.10.2010 (в редакции от 28.05.2015 № 35));

– если отец или усыновитель является военнослужащим срочной военной службы (предоставляется справка);

– семьям, в которых воспитываются дети-инвалиды, дети-сироты, дети, оставшиеся без попечения родителей (предоставляется оригинал и копия удостоверения об инвалидности, постановление об опеке);

– семьям, в которых один или оба родителя – инвалиды I или II группы (предоставляется оригинал и копия удостоверения об инвалидности);

– семьям, в которых дети обучаются в специализированных классах (для этой категории учащихся документы предоставлять не надо. Льгота будет предоставлена на основании приказа о зачислении ребенка в специализированный класс).

 

ПЛАТА ЗА ПОЛЬЗОВАНИЕ УЧЕБНИКАМИ СНИЖЕНА НА 50%:

– для обучающихся из многодетных семей (предоставляется оригинал и копия удостоверения многодетной семьи). Обязательное условие – возраст троих детей должен не превышать 18 лет.

свернуть

Парадак здачы школьных падручнікаў

Парадак здачы школьных падручнікаў

(прысутнасць класнага кiраўнiка абавязкова!)

Навучэнцы 1- 4 класаў здаюць падручнікі разам з класам і класным кіраўніком у любы час па ўзгадненні з бібліятэкарам.

Класным кіраўнікам папярэдне пераканацца ў тым, што падручнікі здаюцца чыстыя (без паметак, падкрэсліванняў) і падклееныя.

Згодна з загадам Міністэрства адукацыі ад 23 мая 2012 г. чытач, які згубіў дакументы з фонду бібліятэкі або які нанёс яму незаменны ўрон, абавязаны замяніць яго адпаведным цi прызнаным бібліятэкай раўназначным.

За згубу дакумента з фонду бібліятэкі або нанясення яму незаменнай шкоды непаўналетнім чытачом адказнасць нясуць яго бацькі (апекуны, папячыцелi) (загад МА РБ ад 27 снежня 1999г. №768).

Вучням 9 і 11 класа, якія не здалі падручнікі і мастацкую літаратуру ў бібліятэку, дакументы аб заканчэнні школы выдавацца не будуць.

Навучэнцам 1-8, 10 класаў, якiя не здалі падручнікі і мастацкую літаратуру ў бібліятэку, не будуць выдадзены падручнікі на новы навучальны год.

свернуть

У дапамогу навучэнцам. Як выбраць кнігу

ПРАВІЛЫ ПОШУКУ ІНФАРМАЦЫІ

ПРАВІЛА № 1 - чытач павінен добра разумець, ШТО яму трэба, Пра што ён будзе чытаць. ЯСНА І ЧАСТКА ВЫЗНАЧЫ ПРАДМЕТ, ТЭМУ ЧЫТАННІ, УТРЫМАННЕ НЕАБХОДНАЙ ІНФАРМАЦЫІ.

ПРАВІЛА № 2 - чытач павінен добра ўяўляць, чаго ён чакае ад кнігі, як выкарыстоўвае атрыманую інфармацыю.

Абдумвай, НАВОШТА БУДЗЕШ ЧЫТАЦЬ І ДУМКАВА СФАРМУЛІРУЙ МЭТУ ЧЫТАННЯ.

ПРАВІЛА № 3 - чытач павінен спланаваць паслядоўнасць сваіх дзеянняў і выбраць самы кароткі шлях да кнігі.

Прадумай ход пошуку і вызначы яго найлепшую крыніцу.

 

ЯК ВЫБРАЦЬ КНІГУ

Перачытаць усе бібліятэчныя кнігі не ўдалося нікому. Ды і ці трэба чытаць усё без разбору? Задавальненне і карысць ты атрымаеш ад тых кніг, якія абраў з толкам.

ВУЧЫСЯ ІХ ШУКАЦЬ і ВЫБІРАЦЬ!

Першы крок да кнігі трэба зрабіць у розуме - разумова вызначыць МЭТА ЯЕ ЧЫТАННЯ. Задай сабе пытанне: "Навошта я буду чытаць?"

Ты сфармуляваў для сябе адказ? Так. Значыць, ты гатовы да другога кроку. Цяпер табе трэба будзе вызначыць, ЯКІМ ЧЫНАМ адшукаць яе барзджэй.

Той, хто думае, што дастаткова падысці да стэлажоў, і патрэбная кніга сама апынецца ў руках, памыляецца. Зрабіць правільны крок да патрэбнай кнігі - гэта значыць: ДАКЛАДНА вызначыць КРЫНІЦУ ЯЕ ПОШУК або АБО ВЫБАРУ.

 

 

свернуть

У дапамогу навучэнцам. Электронная бібліятэка

свернуть

У дапамогу бібліятэкару

Выбор электронной книги

10 книг для работы с социальными сетями

Базовый курс по мастерству презентаций 

Изучаем ИКТ: онлайн-ресурсы для создания и продвижения презентаций

7 сервисов для создания онлайн-презентаций

Новые сервисы для создания виртуальных книжных выставок

Создание виртуальных книжных выставок

Виртуальная выставка как форма раскрытия фонда

Информационные технологии на уроках литературы

15 легких в использовании мультимедийных инструментов для создания визуального контента

15 лучших инструментов, основанных на методе мозгового штурма и диаграммах связей, для креативных умов

Использование мультимедийных технологий в работе библиотек

Использование Интернета в краеведческой работе со школьниками

6 сервисов для создания видеопрезентаций 

Веб-список буктрейлеров по книгам о Великой Отечественной войне

15 бесплатных сайтов для самообразования

Осторожно: НОВЫЙ ВИРУС! Библиотекарям и системным администраторам!

Библиотечное видео: какое, зачем, как

Методические рекомендации по информационной безопасности

Создание литературных игр и викторин в онлайн-сервисах

Создание литературной слайд-викторины в Power Point

Инструкция по работе с онлайн-сервисом "Облако слов"

Онлайн-сервисы в работе библиотек

QR-коды в работе библиотек

свернуть

Педагогам

Каляндар дзяржаўных свят, святочных дзён, памятных і святочных дат

 

1 верасня

Дзень ведаў

6 верасня

Дзень беларускага пісьменства

8 верасня

Міжнародны дзень пісьменнасці

15 верасня

Дзень бібліятэк

17 верасня

Дзень народнага адзінства

21 верасня

Міжнародны дзень міра

1 кастрычніка

Дзеннь пажылых людзей

3 кастрычніка

Дзень настаўніка

14 кастрычніка

Дзень маці ў Беларусі

25 кастрычніка

Міжнародны дзень школьных бібліятэк

10 лістапада

Сусветны дзень моладзі

26 лістапада

Сусветны дзень інфармацыі

24 студзеня

Міжнародны дзень адукацыі

30 студзеня

Дзень беларускай навукі

21 лютага

Міжнародны дзень роднай мовы

14 лютага

Міжнародны дзень дарэння кніг

3 сакавіка

Сусветны дзень пісьменніка

15 сакавіка

Дзень Канстытуцыі Рэспублікі Беларусь

21 сакавіка

Сусветны дзень паэзіі

27 сакавіка

Сусветны дзень тэатра

2 красавіка

Міжнародны дзень дзіцячай кнігі

2 красавіка

Дзень яднання народаў Беларусі і Расіі

12 красавіка

Дзень касманаўтыкі

26 красавіка

Дзень чарнобыльскай трагедыі

5 мая

Дзень друку

8 мая

Дзень Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусі і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь

9 мая

Дзень Перамогі

15 мая

Міжнародны дзень сям’і

18 мая

Сусветны дзень музеяў

свернуть

Інтэрнэт-падпіска

РУП "Белпошта" — самы буйны і надзейны распаўсюджвальнік перыядычных выданняў
На тэрыторыі Рэспублікі Беларусь

свернуть