Найважнейшым сродкам павышэння педагагічнага майстэрства настаўнікаў з’яўляецца метадычная работа. У адпаведнасці з пастаўленымі мэтай і задачамі метадычная работа ва ўстанове ажыццяўляецца па наступных напрамках:
- работа педагагічнага савета;
- калектыўная метадычная дзейнасць;
- дыягностыка, псіхолага-педагагічная дыягностыка;
- павышэнне кваліфікацыі, педагагічнага майстэрства кадраў;
- кансультатыўна-інфармацыйная дзейнасць
- работа з маладымі спецыялістамі;
- работа з вучэбна-метадычнымі аб'яднаннямі ;
- індывідуальна-метадычная дзейнасць: кансультацыі, наведванне вучэбных і факультатыўных заняткаў і пазакласных мерапрыемстваў, аналіз, абагульненне вопыту работы;
- прадметныя тыдні;
- абнаўленне метадычнай аснашчанасці навучальных кабінетаў.
Метадычная работа забяспечвае засваенне педагогамі нарматыўнай прававой базы арганізацыі адукацыйнага працэсу ў адпаведнасці з патрабаваннямі Кодэкса Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, а таксама накіравана на паглыбленне ведаў педагогаў аб сучасных педагагічных тэхналогіях, перадавым педагагічным вопыце. Адзіная метадычная тэма з'яўляецца лагічным працягам тэмы папярэдняга навучальнага года і знаходзіць адлюстраванне ў тэматыцы педагагічных саветаў, занятках метадычных аб’яднанняў.
У дзяржаўнай установе адукацыі “Шчорсаўская сярэдняя школа” забяспечваюць выкананне пастаўленых перад метадычнай службай задач і ажыццяўляюць практычнае ўвасабленне ў жыццё рашэнняў і рэкамендацый органаў кіравання наступныя метадычныя аб’яднанні:
вучэбна-метадычнае аб’яднанне настаўнікаў пачатковых класаў, выхавацеляў дашкольных груп і групы падоўжанага дня, кіраўнік Ермакова Т.М.;
вучэбна-метадычнае аб’яднанне настаўнікаў грамадскага-гуманітарнага цыклу “Энтузіасты”, кіраўнік Гладкая Г.У.;
метадычнае аб’яднанне класных кіраўнікоў “Новы погляд”, кіраўнік Каляда В.І.;
творчая група настаўнікаў “Інавацыя”, кіраўнік Вазвышаева Л.В.
Кожнае МА працуе над сваёй метадычнай тэмай, цесна звязанай з метадычнай тэмай школы.