|
|
|
|
|
|
|
|
Вусная і пісьмовая мова. Адказваем на пытанні Гутарка пра школу. Работа са слоўнікам. Школьныя прылады. Гульня “Не праміні школьныя прылады”
|
|
|
|
Гутарка па правілах пасадкі ў час пісьма. Знаёмства з разліноўкай сшытка. Работа з малюнкамі: “Заштрыхуй партфель”. Работа ў пропісях: пісьмо па ўзору прамых і нахіленых палачкаў.
|
|
|
|
Уласцівасці прадметаў. Гульня “Падлічы прадметы”, “Знайдзі адрозненні”.
|
|
|
|
|
Слова і сказ. Складанне сказаў.
Гутарка аб сям’і. Работа са слоўнікам. “Члены сям’і. Гульня “Хто дзе жыве”
|
|
|
|
Работа з малюнкамі: “Дзе жывуць геаметрычныя фігуры?” Работа ў пропісях: пісьмо па ўзору геаметрычных фігур.
|
|
|
|
Геаметрычныя фігуры Гульня “Раскладзі фігуры ў домік”, “Знайдзі прадмет такой жа формы”
|
Дзень 3 “Нашы сябры – птушкі”
|
|
|
|
Дзяленне слоў на склады. Гутарка аб цацках. Работа са слоўнікам: “Якія бываюць цацкі”. Гульня “Назаві цацку” Работа з малюнкам: сіметрычнае маляванне “Дамалюй і разукрась пірамідку”
|
|
|
|
Работа ў пропісях: геаграфічны дыктант “Юла”, пісьмо па ўзору авалаў
|
|
|
|
Прасторавыя адносіны. Гульні “Што дзе стаіць”, “Што змянілася”, “Назаві суседзяў”
|
Дзень 4 “Дванаццаць месяцаў”
|
|
|
|
Складанне слоў з складоў
Гутарка аб порах года. Работа саслоўнікам “Месяцы года”. Гульня “Бывае - не бывае”
|
|
|
|
Работа з малюнкам “Прыкметы часоў года”: абвядзенне па контуру, маляванне па кропках, размалёўванне. Работа ў пропісях.
|
|
|
|
Часовыя прадстаўленні (дні тыдня, часткі сутак) Гульні: “Чый тыдзень хутка збярэцца”, “Што спачатку, што пасля”
|
|
|
|
|
Гукі. Выдзяленне гукаў. Гукавы аналіз слоў
Гутарка аб транспарце, аб правілах паводзін на дарозе і ў транспарце. Работа са слоўнікам “Віды транспарта”. Гульня “Па вадзе, па зямлі, па паветры”
|
|
|
|
Работа з малюнкамі “Намалюй шлях аўтамабіля”, “Знайдзі караблік і размалюй”. Работа ў пропісях: пісьмо па ўзору ліній.
|
|
|
|
Адрэзак. Лінія.
Гульні “Колькі адрэзкаў?” ,”Знайдзі лінію”
|
Дзень 6 “Падарожжа да зорак”
|
|
|
|
Націск. Націскны склад
Гутарка пра космас. Работа са слоўнікам “Планеты і зоркі” Гульня “Знайдзі лішняе ў кожным радку”, “Знайдзі адрозненні ў планетах”
|
|
|
|
Работа з малюнкам “Размалюй Зямлю па лічбах”. Абвядзенне пункцірнай лініяй “Дапамажы ракетам дабрацца да планетаў”
|
|
|
|
Маса прадметаў
Гульні “Болей, меней ці роўна”, “Што цяжэй?”. Гутарка аб вагах
|
Дзень 7 “У гасцях у казкі”
|
|
|
|
Літары. Знаёмства з алфавітам
Гутарка аб казках. Гульні “Угадай казку”, “Я пачну, а ты працягвай”. Работа з малюнкам: маляванне казачных герояў па кропках
|
|
|
|
Работа ў пропісях: пісьмо элементаў літар, друкаванне лічбаў
|
|
|
|
Лікі 1 – 10. Прамое і адваротнае лічэнне
Гульня “Хто за кім?”, “ Хто не на сваім месцы”, “Лічы далей”
|
Дзень 8”Прырода – наш сябар”
|
|
|
|
Складанне апавядання па сюжэтных малюнках
Гутарка аб жывой і нежывой прыродзе.Работа са слоўнікам “Аб’екты прыроды”.Гульні “Птушкі, рыбы і звяры”, “Паветра, зямля, вада”, “Чацвёрты лішні”. Работа з малюнкам: “Абвядзі, дзе болей”
|
|
|
|
Работа ў пропісях: пісьмо фігураў патрэбнай колькасці, пісьмо элементаў літар
|
|
|
|
Параўнанне групаў прадметаў
Гульні на параўнанне
|
Дзень 9 “У садзе, у агародзе”
|
|
|
|
Пераказ тэкста
Гутарка аб садзе, агародзе. Работа са слоўнікам “ Агародніна і садавіна”. Гульні “Што лішняе?”, “Вярхушкі – карашкі”, “Адгадай, што гэта”. Работа з малюнкамі: абвядзенне па кропках: “Палічы і злучы”
|
|
|
|
|
|
|
|
Прыклады і простыя задачы на складаннеі адніманне
Складанне па прадметных малюнках прыкладаў на складаннеі адніманне ў межах 10. Складанне па сюжэтных малюнках простых задач на складаннеі адніманне
|
|
|
|
|
Гукі,літары. Слова. Сказ (абагульненне)
Гутарка пра цырк. Работа са слоўнікам “Артысты цырка”. Дыдактычныя гульні
|
|
|
|
Работа з малюнкамі: абвядзенне па контуру, штрыхоўка, размалёўванне
|
|
|
|
Задачы – жарты. Вясёлыя задачы
Рашэнне задач
|