Школа дашкалят

Рэжым работы «Школы дашкалят»

  9.00 – 9.15      прыём дзяцей у вучэбным кабінеце

  9.15 – 9.45      першы вучэбны занятак

  9.45 – 9.55      перапынак

  9.55 –10.25     другі вучэбны занятак

  10.25 –10.35   перапынак

  10.35 –11.05  трэці вучэбны занятак

  11.05 –11.20  адыход дзяцей

Расклад дадатковых заняткаў па падрыхтоўцы да школы будучых першакласнікаў “Школа дашкалят – 2022”

Дата

Час

Занятак

Тэма

Дзень 1 “Хутка ў школу”

01.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Вусная і пісьмовая мова. Адказваем на пытанні Гутарка пра школу. Работа са слоўнікам. Школьныя прылады. Гульня “Не  праміні школьныя прылады”

 

9.55-10.25

Пісьмо

Гутарка па правілах пасадкі ў час пісьма. Знаёмства з разліноўкай сшытка. Работа з малюнкамі: “Заштрыхуй партфель”. Работа ў пропісях: пісьмо па ўзору прамых і нахіленых палачкаў.

 

10.45-11.15

Матэматыка

Уласцівасці  прадметаў. Гульня “Падлічы прадметы”, “Знайдзі адрозненні”.

Дзень 2 “Дом. Сям’я”

02.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Слова і сказ. Складанне сказаў.

 Гутарка аб сям’і. Работа са слоўнікам. “Члены сям’і. Гульня “Хто дзе жыве”

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа з малюнкамі: “Дзе жывуць геаметрычныя фігуры?” Работа ў пропісях: пісьмо па ўзору геаметрычных фігур.

 

10.45-11.15

Матэматыка

Геаметрычныя фігуры Гульня “Раскладзі фігуры ў домік”, “Знайдзі прадмет такой жа формы”

Дзень 3 “Нашы сябры – птушкі”

03.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Дзяленне слоў на склады. Гутарка аб цацках. Работа са слоўнікам: “Якія бываюць цацкі”. Гульня  “Назаві цацку” Работа з малюнкам: сіметрычнае маляванне “Дамалюй і разукрась пірамідку”

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа ў пропісях: геаграфічны дыктант “Юла”, пісьмо па ўзору авалаў

 

10.45-11.15

Матэматыка

Прасторавыя адносіны. Гульні “Што дзе стаіць”, “Што змянілася”, “Назаві суседзяў”

Дзень 4 “Дванаццаць месяцаў”

04.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Складанне слоў з складоў

Гутарка аб порах года. Работа саслоўнікам “Месяцы года”. Гульня “Бывае  -  не бывае”

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа з малюнкам “Прыкметы часоў года”: абвядзенне па контуру, маляванне па кропках, размалёўванне. Работа ў пропісях.

 

10.45-11.15

Матэматыка

Часовыя прадстаўленні (дні тыдня,  часткі сутак) Гульні: “Чый тыдзень хутка збярэцца”, “Што спачатку, што пасля”

Дзень 5 “Я і транспарт”

07.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Гукі. Выдзяленне гукаў. Гукавы аналіз слоў

Гутарка аб транспарце, аб правілах паводзін на дарозе і ў транспарце. Работа са слоўнікам “Віды транспарта”. Гульня “Па вадзе, па зямлі,  па паветры”

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа з малюнкамі  “Намалюй шлях аўтамабіля”, “Знайдзі караблік і размалюй”. Работа ў пропісях:  пісьмо па ўзору  ліній.

 

 

10.45-11.15

Матэматыка

Адрэзак. Лінія.

Гульні “Колькі адрэзкаў?” ,”Знайдзі лінію”

Дзень 6 “Падарожжа да зорак”

08.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Націск. Націскны склад

Гутарка пра космас. Работа са слоўнікам “Планеты і зоркі” Гульня “Знайдзі лішняе ў кожным радку”, “Знайдзі адрозненні ў планетах”

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа з малюнкам “Размалюй Зямлю па лічбах”. Абвядзенне пункцірнай лініяй “Дапамажы ракетам дабрацца да планетаў”

 

10.45-11.15

Матэматыка

Маса прадметаў

Гульні “Болей, меней ці роўна”, “Што цяжэй?”. Гутарка аб вагах

Дзень 7 “У гасцях у казкі”

09.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Літары. Знаёмства з алфавітам

Гутарка аб казках. Гульні “Угадай казку”, “Я пачну, а ты працягвай”. Работа з малюнкам: маляванне казачных герояў па кропках

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа ў пропісях: пісьмо элементаў літар, друкаванне лічбаў

 

10.45-11.15

Матэматыка

Лікі 1 – 10. Прамое і адваротнае лічэнне

 Гульня “Хто за кім?”, “ Хто не на сваім месцы”, “Лічы далей”

Дзень 8”Прырода – наш сябар”

10.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Складанне апавядання па сюжэтных малюнках

Гутарка аб жывой і нежывой прыродзе.Работа са слоўнікам “Аб’екты прыроды”.Гульні “Птушкі, рыбы і звяры”, “Паветра, зямля, вада”,  “Чацвёрты лішні”. Работа з малюнкам: “Абвядзі, дзе болей”

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа ў пропісях: пісьмо фігураў патрэбнай колькасці, пісьмо элементаў літар

 

10.45-11.15

Матэматыка

Параўнанне групаў прадметаў

Гульні на параўнанне

Дзень 9 “У садзе, у агародзе”

11.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Пераказ тэкста

Гутарка аб садзе, агародзе. Работа са слоўнікам “ Агародніна і садавіна”. Гульні “Што лішняе?”, “Вярхушкі – карашкі”, “Адгадай, што гэта”. Работа з малюнкамі: абвядзенне па кропках: “Палічы і злучы”

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа ў пропісях:

 

10.45-11.15

Матэматыка

Прыклады і простыя задачы на складаннеі адніманне

Складанне па прадметных малюнках прыкладаў на складаннеі адніманне ў межах 10. Складанне па сюжэтных малюнках простых задач на складаннеі адніманне

Дзень 10 “У цырку”

14.06

9.00-9.15

Развіццё маўлення

Гукі,літары. Слова. Сказ (абагульненне)

Гутарка пра цырк. Работа са слоўнікам “Артысты цырка”. Дыдактычныя гульні

 

9.55-10.25

Пісьмо

Работа з малюнкамі: абвядзенне па контуру, штрыхоўка, размалёўванне

 

10.45-11.15

Матэматыка

Задачы – жарты. Вясёлыя задачы

Рашэнне задач

свернуть